Łódź: Nr spr 77/ZP/14 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości o wartości powyżej 30 000 euro, nie przekraczającej 207 000 euro na dostawy środków czystościowych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 122815 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr spr 77/ZP/14 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości o wartości powyżej 30 000 euro, nie przekraczającej 207 000 euro na dostawy środków czystościowych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: środków czystościowych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi. 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: Pakiet 1: Proszek do czyszczenia powierzchni emaliowanych ze stali nierdzewnej Pakiet 2: Mleczko do czyszczenia powierzchni emaliowanych ze stali nierdzewnej Pakiet 3: Mydło w płynie Pakiet 4: Pasta do silnie zabrudzonych rąk Pakiet 5: Emulsja do rąk i ciała Pakiet 6: Uniwersalny płyn do mycia podłóg z PCV, glazury, terakoty, plastiku Pakiet 7: Pasta do podłóg z PCV, linoleum, marmurów, lastriko ze zmywaczem do pasty Pakiet 8: Płyn do mycia szyb, luster i powierzchni szklanych Pakiet 9: Płyn do ręcznego mycia naczyń Pakiet 10: Środek myjąco-dezynfekujący do wc Pakiet 11: Środek do usuwania kamienia z urządzeń sanitarnych /krany, wanny, zlewy/ Pakiet 12: Ręczniki jednorazowego użycia do dozowników składane w Z Pakiet 13: Papier toaletowy zwykły i do dozownika Merida Pakiet 14: Preparat do stali nierdzewnej Pakiet 15: Tabletki i sól do zmywarek Pakiet 16: Ręczniki do dozownika Merida Pakiet 17: Środek do czyszczenia przewodów wewnętrznych do urządzeń z hydromasażem Pakiet 18: Środki do mycia i dezynfekcji obuwia operacyjnego do urządzeń Top Clean Pakiet 19: Mydło w płynie z dozownikiem Pakiet 20: Mydło w płynie w pojemnikach jednorazowych do dozowników typu Dermados.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.98.13.00-0, 33.71.19.00-6, 39.83.12.50-3, 33.71.15.00-2, 39.81.21.00-8, 33.98.31.60-0, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 39.83.12.20-4, 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3 644,00 zł. w tym: Numer pakietu Wadium 1 40,00 zł 2 30,00 zł 3 180,00 zł 4 6,00 zł 5 180,00 zł 6 110,00 zł 7 330,00 zł 8 40,00 zł 9 60,00 zł 10 130,00 zł 11 50,00 zł 12 620,00 zł 13 180,00 zł 14 30,00 zł 15 9,00 zł 16 1 200,00 zł 17 9,00 zł 18 110,00 zł 19 30,00 zł 20 300,00 zł SUMA 3 644,00 zł W przypadku złożenia ofert na więcej niż jeden pakiet, kwoty wadium z poszczególnych pakietów należy zsumowac. 2.Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PeKaO S.A. V OddziałŁódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960 do dnia składania ofert z zaznaczeniem: Wadium na dostawy środków czystościowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi - Nr sprawy 77ZP14 . 3. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia i godziny składania oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 6. Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.b) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymagana dla tych dokumentów. 2. Wykonawca powinien najpóźniej wraz ze złożeniem oferty dzień, godzina dostarczyć do siedziby Zamawiającego - Kancelaria Szpitalna na własny koszt, do testowania, bezpłatne próbki oferowanych środków czystości, zapakowane i oznaczone numerem pakietu i pozycji oraz nazwą Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zwracania dostarczonych próbek. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek oferowanych środków w ilości: Pakiet 1: Proszek do czyszczenia powierzchni: 3 op. Pakiet 2: Mleczko do czyszczenia powierzchni emaliowanych: 3 op. Pakiet 3: Mydło w płynie: 2 op. Pakiet 4: Pasta do silnie zabrudzonych rąk: 2 op. Pakiet 5: Emulsja do rąk i ciała: 4 op. Pakiet 6: Uniwersalny płyn do mycia podłóg z PCV, glazury, terakoty, plastiku: 4 op. Pakiet 7: Pasta do podłóg z PCV, linoleum, marmurów, lastriko ze zmywaczem do pasty: poz. 1 - 3 op.; poz. 2 - 3 op. Pakiet 8: Płyn do mycia szyb, luster i powierzchni szklanych: 3 op. Pakiet 9: Płyn do ręcznego mycia naczyń: 3 op. Pakiet 10: Środek myjąco-dezynfekujący do wc: 4 op. Pakiet 11: Środek do usuwania kamienia z urządzeń sanitarnych krany, wanny, zlewy: 3 op. Pakiet 12: Ręczniki do dozowników składane w Z: 3 x po 250 listków Pakiet 13: Papier toaletowy zwykły i do dozownika Merida: poz. 1 - 2 rolki, poz. 2 - 2 rolki Pakiet 18: Środki do mycia i dezynfekcji obuwia operacyjnego do urządzeń Top Clean poz. 1 - 1 op.; poz. 2 - 1 op. Pakiet 19: Mydło w w płynie z dozownikiem: 4 op. Pakiet 20: Emulsja w płynie w pojemnikach jednorazowych do dozowników typu dermados: 4 op.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93 - 513 Łódź Dzial Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93 - 513 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym. 2) wycofania produktu z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym; Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym. 3) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. 4) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. 5) zmiany polegającej na zamianie wykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment nie wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności 6) zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 9.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 11.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 12.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 13.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 14.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: 15.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: 16.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: 17.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: 18.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: 19.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: 20.